Regulamin

Korzystanie ze sklepu internetowego kwiatylla (kwiatylla.pl) oznacza, że użytkownik zapoznał się z treścią regulaminu oraz go akceptuje.

Informacje ogólne: 
1. Niniejszy regulamin określa sposób zamawiania, płatności oraz dostawy artykułów i produktów sprzedawanych poprzez sklep internetowy kwiatylla.pl (sklep). Regulamin ten określa również sposób składania ewentualnych reklamacji.
2. Właśicielem sklepu internetowego kwiatylla.pl wraz ze zdjęciami i znakami handlowymi tam zawartymi, jest firma Anemon Ireneusz Głąb zs. w Bielsku-Białej 43-300, ul. Doliny Miętusiej 11/140, NIP 9181880675, REGON 240839716.
3. Przedmiotem działalności sklepu internetowego kwiatylla.pl jest sprzedaż oraz dostawa kwiatów i prezentów na terenie wybranych miejscowości województwa Śląskiego. Aktualna lista wybranych miejscowości, znajduje się na stronie każdego sprzedawanego produktu, po prawej stronie, pod przyciskiem "POKAŻ MIEJSCA DOSTAWY".
4. Ceny podane w sklepie, są cenami brutto i zawierają koszty dostawy.

Zamówienia:
5. Sklep przyjmuje zamówienia poprzez:
   a) witrynę www.kwiatylla.pl
   b) e-mail biuro@kwiatylla.pl
   c) telefonicznie 793 300 905
6. Proces zamówienia poprzez sklep kwiatylla.pl przebiega następująco:
   a) Wybór produktu lub produktów
   b) Wybór sposobu dostawy
   c) Wprowadzenie adresu dostawy
   d) Wprowadzenie czasu doręczenia (nie wcześniej niż następny dzień, w którym sklep będzie otwarty – procedura standardowa) oraz uwag do zamówienia. Jeżeli dostawa ma być zrealizowana tego samego dnia, konieczne jest potwierdzenie telefoniczne pod numerem 793 300 905 i otrzymanie potwierdzenia z tego numeru poprzez sms.
   e) Akceptacja regulaminu
   f) Płatność on-line (PayU)
7. Potwierdzenie każdego złożonego zamówienia odbywa się poprzez e-mail lub wiadomość tekstową (w przypadku złożenia zamówienia telefonicznie).
8. Umowa sprzedaży pomiędzy kwiatylla.pl a kupującym zostaje zawarta w momencie zakończenia procedury płatności poprzez serwis PayU (w przypadku zakupu 5a) lub poprzez przesłanie potwierdzenia złożenia dyspozycji przelewu bankowego (plik pdf) na adres biuro@kwiatylla.pl (w przypadku zakupu 5b i 5c).
9. Kupujący jest odpowiedzialny za prawidłowe wprowadzenie danych, które są wymagane do prawidłowej realizacji zamówienia. Jeżeli te dane będą nieprawidłowe, zlecenie zostanie zakwalifikowane jako zrealizowane mimo trudności związanych z dostawą uniemożliwiających prawidłowe dostarczenie towaru. 
10. Wszelkie zmiany odnośnie zamówienia (adres dostawy,zmiana bukietu lub całkowita rezygnacja) należy zgłaszać telefonicznie pod numer 500 186 226 lub na e-mail biuro@kwiatylla.pl jednak w obydwu przypadkach nie później niż 4 godziny przed czasem dostawy (godziny te są liczone w trakcie przedziału czasowego, w którym sklep dostarcza towar).

Realizacja zamówień:
11. Dostawy towaru odbywają się w godzinach od 8:00 do 22:00 w dniach od poniedziałku do soboty i od 8:00 do 20:00 w niedziele.
12. Odbiór zamówionego towaru potwierdzany jest podpisem odbierającego lub osoby, która w jego imieniu może odebrać towar (w przypadku czasowej nieobecności odbierającego pod wskazanym adresem).
13. Sklep nie realizuje dostaw w dniach ustawowo wolnych od pracy.
14. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia po stronie kwiatylla.pl, sklep skontaktuje się z zamawiającym oraz gwarantuje zwrot całości środków na kartę lub konto z którego dokonano płatności.
15. Sklep zastrzega sobie prawo do niewielkich różnic w dostarczanym towarze (dotyczy bukietów i kompozycji) w stosunku do towaru prezentowanego na stronie www.kwiatylla.pl przy czym zmiana ta będzie zawsze na korzyść kupującego (np. róża dłuższa lub lepsza gatunkowo). W przypadku różnic zasadniczych (jak np. kolorostyka) sklep zawsze skontaktuje się z zamawającym celem uzgodnienia możliwych zmian.

Reklamacje i zwroty:

16. Reklamacje na kwiaty są przyjmowane w przeciągu 2 dni od momentu dostarczenia. Na pozostały asortyment reklamacje są przyjmowane w przeciągu 7 dni od momentu dostarczenia.
17. Reklamcje może składać wyłącznie zamawiający.
18. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest zwrot produktu do siedziby sklepu lub przesłanie wiadomości wraz ze zdjęciami na adres biuro@kwiatylla.pl
19. Czas rozpatrywania reklamacji to 2 dni od momentu złożenia reklamacji.
20. Istnieje możliwość zwrotu towaru przez zamawiającego w okresie 14 dni licząc od momentu dostawy, bez podania przyczyny. Warunkiem zwrotu środków jest: 
   a) dostarczenie towaru nie noszącego śladów użytkowania na adres właściciela serwisu (lub kwiaciarni współpracującej - do ustalenia). 
   b) aby zwrot mógł zostać rozpatrzony pozytywnie, konieczna jest wiadomość informująca o chęci zwrotu na adres biuro@kwiatylla.pl i tematem „zwrot 14dni”,
   c) jeżeli część towaru będzie nosiła ślady użytkowania lub utratę świeżości (w przypadku kwiatów i dodatków), to zwrot zostanie zaakceptowany jedynie za część nie noszącą śladów użytkowania lub utraty świeżości (np. słodycze lub inne dodatki do bukietów lub kwiatów doniczkowych).

Podsumowanie:
21. Sklep kwiatylla.pl współpracuje jedynie z kwiaciarniami, które są liderami na rynkach lokalnych. Gwarantuje to jakość dostarczanego towaru oraz rzetelne podejście, ukierunkowane na długoterminową wspołpracę z klientem.
22. Do każdego zamówienia istnieje możliwość przesyłnia paragonu lub faktury na adres wskazany przez zamawiającego (w przypadku faktury, konieczne jest podanie danych na które ma być wystawiona).

Polityka prywatności:

23. Sklep kwiatylla.pl zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady: 
   a) korzystając z serwisu kwiatylla.pl klient zgadza się na dobrowolne podanie danych osobowych nadawcy i odbiorcy koniecznych do realizacji zamówienia, 
   b) dane osobowe zamawiającego nie będą ujawniane osobom trzecim, włączając w to odbiorcę przesyłki (wyjątek stanowi pisemna prośba zamawiającego o ujawnieniu danych odbiorcy, którą można wpisać przy zamawianiu produktu),
   c) właściciel serwisu zastrzega sobie prawo do wykorzystania danych osobowych zamawiającego dla celów marketingowych, wyłącznie jednak na użytek własny
   d) klient serwisu ma prawo do wglądu, usunięcia lub modyfikacji swoich danych osobowych podanych w trakcie rejestracji. W tym celu należy wysłać wiadomość na adres biuro@kwiatylla.pl 

Kwiatylla

Kwiatylla Kwiaciarnia - Sklep on-line z kwiatami. Tutaj kupisz kwiaty cięte, doniczkowe oraz bukiety kwiatowe z dostawą w Bielsk-Białej, Jaworzu. Świeże kwiaty w atrakcyjnych cenach dostarczane na wskazany przez Ciebie adres. Nie czekaj, kup kwiaty w kwiaciarni internetowej na prezent, urodziny lub z sympatii do drugiej osoby.

dowiedz się więcej